segunda-feira, 23 de abril de 2007

Acto sobre o processo de Bolonha e o EEES na Semana da Educaçom Crítica

Na Quinta-feira passada, companheiras de História, Física, Filologia e Farmácia assistírom à mesa redonda aberta sobre o EEES e o processo de Bolonha organizada polas companheiras da Asemblea da Educación Crítica. Acudírom ao encontro para apontar os argumentos que se estám a usar desde as Assembleias e a Coordenadora contra este processo mercantilizador do ensino. Estavam também presentes representantes da organizaçom estudantil da esquerda independentista, AGIR. Aliás, também estava convidado o vice-reitor de Oferta Docente e Espaço Europeu de Educaçom Superior. Mas afinal o vice-reitor ficou doente o dia anterior e nom pudo assistir...
Ler mais e ver as fotos...

E também nom podia enviar ninguém porque "ninguém tinha a competência suficiente sobre o tema para vir falar dele". Umha evidência mais do desconhecimento do processo de Bolonha na comunidade universitária em geral (nom só no estudantado, senom também nos órgaos de governo da Universidade...). Também estava convidado um professor que finalmente nom pudo assistir.


Perante a ausência de posturas favoráveis ao EEES na mesa, o acto ficou numha conversa entre as assistentes (umhas 25 pessoas), em que tratamos diversos temas em torno ao ensino: marcantilizaçom e mudanças nos estudos sob o EEES, baixos níveis de participaçom do estudantado, necessidade de redes de auto-informaçom, as consequências do EEES e a aplicaçom da livre mobilidade de capitais nas universidades da "periferia europeia" como a galega, etc.


Queremos parabenizar as companheiras da Assembleia da Educaçom Crítica, participantes também da Coordenadora, por contar connosco no acto referido, assim como pola organizaçom de actos tam interessantes como os inseridos na XXII Semana da Educaçom Crítica.


Também, aguardamos que o vice-reitor de Oferta Docente e Espaço Europeu de Educaçom Superior se recupere da sua "gripe" e podamos coincidir con ele noutra ocasiom para falar um bocado e trocar ideias sobre o processo de Bolonha.

Sem comentários: