quarta-feira, 16 de maio de 2007

Acta 17 (16-05-2007)

Acta da XVII Xuntanza da Coordenadora de Asembleas da USC

(16-05-2007)

Assistem:
- Físicas
- Assembleia mista (Farmácia + Trabalho Social)
- Ciência da Comunicaçom
- História
- Educaçom Crítica
- Óptica e Optometria
- Direito
- Filosofia

Ler mais...

1. Rolda de faculdades:

>>Filosofia: comentam que se achegou à assembleia um rapaz que está de erasmus aquí e estuda em portugal, onde já está muito mais avançado o implentamento das medidas que implicam o processo de Bolonha. Digerom-lhe de fazer umha palestra. Comentam a possibilidade de realiza-la o 23 de maio, com motivo da jornada europeia de luita contra o EEES.
Tenhem o projecto de tirar umha revista autogestionada (sem subvençons da universidade), e falarom com outra gente de Filosofia que tem em mente também a realizaçom dumha revista.
Tiverom problemas para pendurar umha faixa na faculdade. Falarom com o decano, que num primeiro momento lhes puxo trabas, pero ao final accedeu. Comentam que nom se esperavam este tipo de trabas à hora de organizar-se.

>>Físicas: sem novidades.

>>Assembleia mista (Farmácia + Trabalho Social): reuniu-se para debater os pontos da coordenadora. Nom apareceu Filologia (também actualmente com menos de 3 integrantes).

>>História: fizerom uns colantes com o lema "Vende-se a USC. Consultar em reitoria". Também umhas brochuras explicando o que é a assembleia, e outras sobre o processo de Bolonha. Planejam seguir empregando este método de difussom e realizar mais brochuras.
Realizárom um ciclo de cinema de combate.
Andam planejando um roteiro pola faculdade para retirar toda a publicidade de empresas privadas.
Criárom um blogue: assembleia-argehi.blogspot.com. Pidem que se introduza no blogue da coordenadora.
A semana que vem acolherám na sua faculdade a exposiçom que realizou Ciência da Comunicaçom sobre o processo de Bolonha. Comentam que a vindoura assembleia que queira a exposiçom que se ponha em contato com elas.

>>Ciência da Comunicaçom: tenhem em preparaçom umha palestra sobre rádios livres.

>>Educaçom Crítica: andam a trabalhar nas comissons de escola popular, de escolas livres, de difussom. Pretendem criar umha comissom-escola de direito.

>>Óptica e Optometria: informam de que tenhem - tinham - o taboleiro de alunas ocupado por empresas privadas e procederom a arrincar tudo.

>>Direito: falárom da apressentaçom de candidaturas às juntas de faculdade em nome da assembleia. Vam-se apressentar. E decidírom que a gente que trabalhe noutra organizaçom ademais da assembleia de direito se vai apressentar por: "assembleia de direito/organizaçom".

Neste momento umha companheira de Físicas que é junteira di que receveu um correio da reitoria no que comunicavam que as eleiçons se adiam para o ano que vem, por decissom da reitoria junto com "organizaçons de estudantes". Nom se sabe quais...

Em direito ademais do comentado, seguem a ver se podem fazer uso do local de alunas, já que o decanato se empenha em nom permitir-lhes o accesso.

2. Votaçons de propostas passadas:

*1. Trabalhar a partir de agora com maioria absoluta necessária que saiam adiante as propostas na coordenadora. Físicas planteja dúvidas acerca da formulaçom da proposta. Se muitas assembleias nom se reunem nom podem votar (em lugar de votar nulo). . Propon-se votar a proposta com a emenda de que as assembleias que nom se reunam nom votem (em lugar de abster-se, como faziam até o momento) e com a matizaçom de que o cómputo da maioria absoluta fique estabelecido na metade das assembleias que se reunirom mais 1.
Votaçom: 6 a favor, 1 abstençom, 1 em contra. APROVADO.

*2. Assembleia Geral Extraordinária: vota-se em primeiro lugar se se realiza ou nom. 4 a favor, 4 em contra. Nom se vota já a proposta de orde do dia de Educaçom Crítica. E como nom se sabe que fazer, procede-se a votar o resto de propostas e deixar o debate para o final.

*3. Texto sobre Bolonha. Vota-se a semana que vem. Comenta-se a existência de emendas.

>>neste momento filosofia comenta que nom receve as mensagens listagem da coordenadora óptica tampouco a comissom de informaçom se por enterada<<

*4. Video sobre a coordenadora: vota-se também a semana que vem, porque polo apontado antes, há assembleias que nom tivérom oportunidade de ver o vídeo. Comenta-se também a existência de emendas (Ciência da Comunicaçom): que parem mais tempo as letras, e que se vejam milhor.

3. Propostas:

- Ciência da Comunicaçom comenta que para a jornada de luita contra Bolonha (23 de maio) está a preparar umhas actividades. Depois da coordenadora, quedam as pessoas interessadas para somar-se à iniciativa e colabourar. Pide-se que se informe nas assembleias porque se necessita gente.

- Baixar às assembleias as propostas de TEXTO e VIDEO.

4. Debate sobre a assembleia geral extraordinária e os foros de debate:

(debate)
Depois dum intenso debate propom-se como soluçom que se comente nas assembleias o debate e que se comente também o dato estimado durante a coordenadora de que a maioria das pessoas que estám a trabalhar nas assembleias está a favor da realizaçom da assembleia geral extraordinária (52 frente a 31, aproximadamente, segundo as estimaçons aportadas polas representantes de assembleias), com a intençom de chegar ao consenso.



A vindoura coordenadora fica datada para a Quinta-feira 24 de maio às 15:00 em Físicas.

Sem comentários: