quinta-feira, 18 de outubro de 2007

Acta 20 (17-10-2007)

Assistem as assembleias de:
-História
-Ciências da Comunicaçom
-Educaçom Critica (chega tarde)
-Trabalho Social

Ler mais...


1-Turno por faculdades:
-Ciências da Comunicaçom: Reunírom-se por vez primeira neste curso na terça-feira passada no local de estudantes da sua faculdade. Som por volta de dez-doze pessoas e tenhem pensado fazer umha palestra com professores, pensam em Bermejo ou senom pode ser outro de Firgoa.

-Educaçom Critica: Sendo por volta de dez pessoas continuam com o grupo de trabalho da Escola de Direito e começárom a preparar a Semana da Educaçom Critica.

-História: Houvo umha segunda assembleia tendo umha assistência similar à primeira, entre setenta e cem pessoas. Constituírom-se dous grupos de trabalho, um para se entrevistar com o Reitor e o outro para procurar e apresentar informaçom sobre Bolonha.

2-Propostas a aprovar:

-Comissom cultural: Filsofia nom apareceu polo que nom se pudo informar do assunto. História fica encarregada de recolher informaçom na sua faculdade para apresentá-la na próxima reuniom.

-Panfleto e cartaz sobre a suba das taxas: Nom fôrom enviados aos correios polo que se continua à espera de recebê-los para poder tomar umha decisom.

3-Assembleia Geral:

Existe um grande desconhecimento sobre como vai ser a Assembleia Geral ao nom haver nengum Ponto do Dia a levar. Continuam se realizar-se as reunions dos grupos que a preparam.
Além disso, insta-se à Assembleias de cada Faculdade que realizem a maxima agitaçom possível com motivo da Assembleia Geral. Propom-se realizar grupos que vaiam polos câmpus anunciado-a atravês de faixas e informando sala a sala.

Os painéis sobre Bolonha que estavam em Ciências da Comunicaçom trasladam-se para Filosofia e pede-se que vaiam mudando de faculdade para abranger o maior numero de possíveis leitoras/es.

A próxima reuniom da Coordenadora será o dia 25 de Outubro de 2007 em História polas 14h30 (Câmpus Histórico) da USC.

1 comentário:

Daniel Caribé disse...

Olá companheiros, no Brasil se iniciou um processo nacional de lutas contra o REUNI, que é o equivalente brasileiro do Protocolo do Bolonha. Mais de uma dezena de ocupações de reitorias acontecem neste momento e precisamos de todo o apoio de vocês. Seria muito interessante receber uma moção de apoio dos companheiros da Galiza ou de outras regiões aí do velho continente. Para saber mais, consulte o blog de uma das ocupações, que é a que dura mais tempo, a Ocupação da Reitoria da UFBA: www.ocupacaoufba.blogspot.com. Abraços!

Daniel Caribé

Blog "Universidade Popular":
www.universidadepopular.blogspot.com