quarta-feira, 10 de outubro de 2007

Acta 19 (10-10-2007)

Assistem as assembleias de:
- Direito
- Filosofia
- História
- Filologia
- Ciência da Comunicaçom
- Educaçom Crítica

Faltam: Trabalho Social (só ficou umha rapariga e nom assistiu), Física (reduzírom a participaçom e as pessoas que ficárom nom podem assistir), Farmácia (desfijo-se), Óptica (desculpa ausência) e Biologia (nom vinham participando). Políticas, ao igual que no ano passado, nom participou.


Ler a acta...

1. Turno por faculdades:

>>Direito: Desfijo-se. Só há umha pessoa das que estavam a trabalhar no ano passado. Tem um contacto e tentará alargar a participaçom das pessoas na assembleia. As pessoas da Coordenadora que conhecerem alguém em Direito devem tentar que participe nessa assembleia se for possível.

>>Comunicaçom: Reunírom-se nesta segunda-feira. Som por volta de 10 pessoas, embora algumhas nom estáveis. Há umha reuniom pendente. Vam organizar actividades sobre os meios de comunicaçom livres, etc.

>>Filologia: Nom se reunírom ainda. Nom há um número exacto de pessoas que vaiam participar, mas em princípio vai ser maior do que no ano anterior. Umha das pessoas novas participou na assembleia de Direito.

>>Filosofia: Há duas pessoas novas na assembleia. Falárom com o professor Bermejo para organizarem umha palestra ou debate. Também querem denunciar a corrupçom existente na Comissom Cultural da sua faculdade devido a que duas pessoas ficárom com o dinheiro da mesma e foi gerido de maneira antipopular.

>>Educaçom Crítica: Reunírom-se em História, por volta de 5 pessoas, ainda que a assembleia conta com umhas dez pessoas. Tenhem umha comissom de Escola de Direito. Estám a explorar fórmulas de autogestom. Começárom a trabalhar na organizaçom da Semana da Educaçom crítica.

>>História: Nom houvo reuniom formal, ainda que várias informais. A Decana organizou umha palestra explicando o plano Bolonha (é contra). Amanhã há outra palestra às 12h na faculdade para explicar o mesmo.

2. Propostas a aprovar:

- Comissom cultural: Proposta para que as assembleias procurem informaçom sobre a comissom cultural (se existir) na sua faculdade e tentar tirar dinheiro daí (gerindo-a de maneira assemblear).

- Cartaz e panfleto: denúncia de que a suba de taxas nom é um facto isolado e que tem a ver com a aplicaçom do processo de Bolonha. O panfleto fai-no Filosofia e envia-o aos correios antes do domingo e a Sabela (Comissom informaçom) maqueta o cartaz.

3. Assembleia Geral:

- Houvo reuniom convocada através dos correios, assistírom 10 pessoas. Decideu-se que será no 30 de Outubro na faculdade de Educaçom (Norte). A ordem do dia está pendente ainda. Haverá reunions antes.

A próxima reuniom da Coordenadora será dia 17 de Outubro de 2007 às 14h30 na faculdade de História (Câmpus Histórico) da USC.