quarta-feira, 17 de janeiro de 2007

Acta 5 (17-01-2007)

Acta da V Coordenadora de Assembleias da USC.

(17-Janeiro-2007)

Ler mais

Assistem as seguintes Assembleias:

-Trabalho Social (3)

-Biologia (2)

-Ciências da Comunicaçom (2)

-Farmácia (1)

-Direito (3)

-Políticas (2)

-Física (6)

As Assembleias de História e Filologia, já constituídas, desculpam a sua ausência.

A Coordenadora desconsidera a existência das Assembleias de Ciências da Educaçom e de Filosofia por reiterada ausência e falta de comunicaçom, e porque nom consta que se tenham constituído democraticamente.

Comenta-se a possibilidade de tentar entrar nessas Faculdades através de contactos pessoais.

1) Por primeira vez, nom houvo atrasos nom comunicados previamente.

2) Inicia-se a Coordenadora de acordo com a ordem aprovada na anterior.

3) Turnos de Assembleias: Nengum ponto a salientar.

4) Turnos de propostas:

a)Propostas da anterior Coordenadora:

- Tema agitaçom: Debate longo. Criaçom Comissom-Agitaçom (Cristina, Luzia, Rute –Física-, Paulo –T.S.-, Carlos -Farmácia- e Daniel C. –Políticas-). Por votaçom, pospom-se a realizaçom de actividade até que se ache umha ocasiom mais oportuna num futuro imediato. Conta-se com o apoio às pintadas de todas as Assembleias excepto Biologia porque nom o debateu. Ciências da Comunicaçom fai constar o seu apoio seguro mas realizando algumhas apreciaçons. Física propom mensagens em positivo.

Considera-se prioritário dar a conhecer mais a Coordenadora para fazer agitaçom em forma de pintadas. Contudo, dá-se por assegurado o visto e prace da Coordenadora a esta forma de agitaçom, e dá-se o debate por "fechado", realizado.

- Propom-se e aprova-se a criaçom dumha Comissom-Económica, integrada por Iago (Física) e Ángela (T.S.), dentro do ponto dedicado ao pagamento de dívidas à Assembleia de Farmácia.

- Regulamento interno. Emenda-se. Solicita-se a Direito umha nova redacçom com as emendas aprovadas. Votará-se de novo na vindoura Coordenadora.

- O colante de CC. Comunicaçom levará-se às Assembleias por chegar fora de prazo. Na vindoura Coordenadora deverá votar-se.

- O logótipo proposto por Física é aprovado.

-A proposta de panfleto satírico de Farmácia é aprovada. As Comissons de Economia e de Agitaçom encarregam-se de conseguir os fundos e editar respectivamente. Avisará-se para reparto enquanto estiver pronto.


b) Propostas do dia. Ocorrências e vários.

- CC. Comunicaçom sugere com positivo acolhimento a petiçom, em nome da Coordenadora, de reunions com decan@s, membros da Reitoria e da Conselharia de Educaçom para conhecer, quer o seu conhecimento do Processo de Bolonha, quer a sua postura. Esta proposta fica em Acta para ser retomada no futuro.

- Farmácia apresenta um cartaz como proposta que deverá ser enviado aos correios para a sua apresentaçom e debate nas Assembleias.

- Direito comenta o feche nocturno da Biblioteca Geral (zona velha). Direito encarregará-se de possibilitar informaçom a respeito da necessidade de abrir a Biblioteca para uso do estudantado, sobretudo em época de exames. Caso de receber umha resposta negativa por parte do órgao da USC competente, proporá-se à Coordenadora a realizaçom dalgum acto.

- T.S. comenta a esparguetada à bolonhesa como alternativa lúdico-reivindicativa para Março. Discute-se a sua conveniência. Acorda-se que só seria viável caso de ir acompanhada dum acto de resposta a Bolonha mais contundente que envolvesse @s assistentes.

Políticas comenta que estaria mui bem dentro dumha semana de actos.

- Aprova-se a modificaçom do nome da plataforma. Doravante, a Coordenadora Interassemblear passará a denominar-se Coordenadora de assembleias. Solicita-se de Filologia, que leva o web, a modificaçom do cabeçalho da página para corrigir isto.

5) A vindoura Coordenadora celebrará-se no mesmo lugar, às 14,30 horas, quarta-feira dia 31 de Janeiro.

Sem comentários: