segunda-feira, 19 de março de 2007

Acta 9 (14-03-2007)

Acta da IX Coordenadora de Assembleias da USC (14/3/07)
Ordem do dia:
Leitura e aprovaçom, se proceder, da acta da Coordenadora anterior
0. Rolda de Faculdades
1. Votaçom das propostas que na Coordenadora anterior ficarom de serem baixadas às Assembleias
2. Apresentaçom de novas propostas a baixar às Assembleias
3. Comissons
3.1 Comissom de agitaçom
3.2 Comissom jurídica
3.3 Comissom de informaçom
3.4 Comissom económica
3.5 Comissom/grupo de trabalho do documentário
4. Vários

Ler mais...





0. Aprovaçom da acta da anterior Coordenadora



1.1 Trabalho Social:

-Projecto de ciclo de cinema feminista

1.2 Ciências Políticas:

-Recolhida de sinaturas para melhoras relativas à Faculdade

-Criaçom e saída do vozeiro da Assembleia de Ciências Políticas, chamado "Asemblea"

-Celebraçom do Cursinho sobre Assemblearismo os dias 26,27,28,29 e 30 de março. Aberto o prazo de inscripçom.

- Celebraçom dumha paparota (jantar popular) polo I Aniversário da Assembleia

- Criaçom da Comissom Bolonha

1.3 Semana da Educaçom Crítica

- Apresentaçom. Levam ano e meio de actividade. Acham-se constituídxs numha Assembleia aberta, formada por pessoas de várias faculdades. Prepararom a Semana da Educaçom Crítica do passado ano e acham-se a trabalhar na do pressente ano, datada na semana do 16-20 de abril.

- Desde várias Assembleias anima-se às pessoas que integram a Semana da Educaçom Crítica a criar Assembleias de centro nas súas respectivas Faculdades.

- Informa-se da realizaçom, os dias 22 e 28 de março, festas da Semana da Educaçom Crítica, no Tarasca e no Avante. Anima-se a todxs a participar.

1.4 Biologia

- Informa-se do carácter organizativo da súa última juntança

- Estám a artelhar umha campanha para as vindouras elecçons de faculdade, projectada de jeito especial a alumnxs de primeiro.

- Criaçom dumha Comissom de Docência, encarregada de artelhar propostas relativas à luita contra o Plano de Bolonha.

1.5 Direito

- Preparam campanha de expanssom e publicitaçom da Assembleia pola Faculdade de Direito nas vindouras semanas, co objecto de achar soluçom às deficiências quantitativas de participaçom.

- Informa-se da proibiçom de se reunir do Vicedecano Fuco Sanjiao, quem alega que "nom som repressentantes de nenguém" e, porém, nom som quem de empregar os Locais de Alumxs disponíveis. Decide-se debater depois este ponto (fica incluído em "vários").

1.6 História

- Desculpam a súa ausência na acçom da Biblioteca Conceiçom Arenal por nom estarem informadxs da súa realizaçom essa data nem dos turnos que tiham que fazer, pois esperavam por umha confirmaçom que nom tiverom.

- Informa-se da preparaçom dum panfleto de presentaçom da Assembleia, além de cartazes, etc.

- Projecto de criaçom do blog da Assembleia.

1.7 Físicas

- Preparam um Ciclo de cinema sobre a importância da ciência no cinema e audiovisuais.

- Elaboraçom de vários cartazes de promoçom da Assembleia

- Informa-se da limpeça periódica realizada pola Assembleia do painel de anúncios da faculdade para adica-lo assím ao compreto às alumnxs da mesma.

1.8 Ciências da Comunicaçom

- Informam da realizaçom de actividades o passado dia 8 de março como celebraçom do Dia da Mulher.

- Preparam umha exposiçom sobre o Processo de Bolonha, o movimento estudantil anti-Bolonha em outros lugares etc.

- Artelharam umha palestra sobre Bolonha com a ajuda da faculdade (na preparaçom da mesma, suspensom das classes para umha maior asistência da gente etc).

- Preparam um Seminário (sem data) de AGAL aberto a tódala USC. Acha-se a espera da confirmaçom do crédito de livre configuraçom.

1.9 Farmácia

- Informa-se da ausência de gente na passada assembleia convocada.



2. -Proposta de aprovaçom dum cartaz de Bolonha enviado e votado por correio. Fica aprovado (6 a favor-3 abstençons)



-Ciências Políticas, despois de terem baixado á Assembleia o referente à possibilidade ofertada a companheirxs de escreverem em galizalivre, acham que, mentres o artigo nom esteja assinado pola Coordenadora de Assembleias, a título individual cada quem é livre. Assím é como foi assinado o artigo, porém, todxs concordam como já ficou dito na passada Coordenadora.



- Proposta de realizaçom dum texto de solidariedade com xs empregadxs da limpeça que se estám a manifestar, assunto já explicado na anterior Coordenadora. Ciências Políticas comenta a inexistência de relaçom entre este problema e o estudantado e, porém, as Assembleias de centro, e propom a solidariedade de jeito individual. Vota-se a proposta originária e fica aprovada (3 a favor-1 em contra-5 abstençons). Fica encarregada da elaboraçom do texto a comissom de informaçom.



- Proposta relativa às palestras sobre o Processo de Bolonha. Ciências Políticas informa da negativa da Assembleia de organizar (junto com Direito) as palestras dos dous campus e propóm que cada Faculdade prepare a súa respectiva. Assím abre-se um longo debate sobre as responsabilidades supostamente adquiridas por Ciências Políticas na anterior Coordenadora por baixar a proposta em vez de rejeita-la no momento, o problema que isto supóm agora nos reajustamentos de calendário, a legitimidade democrática de criar comissons de jeito directo na Coordenadora, a possibilidade de criaçom dum grupo de trabalho para coordenar a preparaçom das palestras e outros temas relativos a estes assuntos.

Como soluçom, Direito fica encarregada de coordenar a organizaçom das palestras co seguinte sistema: toda pessoa que tenha propostas de ponhentes para as palestras podem enviar um correio à coordenadora. Assím, Direito artelhará um calendário e umha proposta formal.

Farmácia propóm fijar já umha data de realizaçom das palestras, despois de Semana Santa. A data escolhida é a semana do 16-20 de abril, mas esta é a data de realizaçom da Semana da Educaçom Crítica. Propom-se a possibilidade de fazer as palestras de Bolonha dentro da Semana da Educaçom Crítica. Fica aberta a possibilidade, mas decide-se convocar umha Coordenadora de Assembleias de carácter extraordinário a vindoura semana pola necessidade de tomar umha determinaçom a este respecto nas assembleias e chegar a umha decissom.



3. - Proposta de Físicas dumha jornada (23 de maio) de palestras e cea popular (em princípio no Gentalha mas com possibilidade de ser fazer noutro CS) a partires das 17'00. Projectaria-se o trabalho da Coordenadora, temas de interesse etc. Baixará às assembleias.



-Proposta de Físicas de modificaçom do ordem das concentraçons. Ficaríam a 1ª no campus Norte (zona do Auditório), a 2ª na praça de Mazarelos, a 3ª no campus Sul e a 4ª perante a Reitoria. A data da primeira concentraçom é a vindoura semana, a quarta-feira 21 de março, de 13.00 a 14.00 e de 19.00 a 20.00 em princípio.



-Ciências da Comunicaçom propóm a criaçom (convocatória) de Assembleias desde a Coordenadora nas Faculdades onde nom há. Baixara-se às Assembleias.



- Proposta de Direito de que cada Assembleia mande o que está a fazer ao correio da Coordenadora e assím que a comissom de Informaçom poda pendura-lo no blog e informar assím à gente das actividades das Assembleias.











4. Comissons. Nom há nada que dizer.



5. -Propom-se apraçar o debate da proibiçom de reuniom em Direito para a vindoura juntança.

-Ciências da Comunicaçom comenta a súa futura participaçom no Foro da Mocidade e propóm à participaçom da Coordenadora. Debate-se brevemente para concluír a impossibilidade dumha participaçom polo dinamismo do Foro da Mocidade fronte ao lento fazer da Coordenadora.

- Físicas comenta que cumpre atopar outro meio de finanzamento além do baseado nos repressentantes de físicas na Faculdade. Ciências Políticas propóm fazer crachas. Dáni Baz, participante da Assembleia de Ciências Políticas, fica encarregado do tema. Semana da Educaçom Crítica propóm tamém sacar camisolas. Propom-se que a gente mande desenhos de crachas, camisolas etc ao correio da Coordenadora para ir criando modelos.

- Trabalho Social comenta a necessidade de levar umha listagem de frases às concentraçons para facilitarmos o trabalho, sobretudo à pessoa portadora do alto-falante. A comissom de Informaçom fica encarregada de fazer um "manifesto" para as concentraçons.

- Ciências da Comunicaçom comenta que em Jornalismo podem-se fazer fotocópias grátis.

- Farmácia informa da possibilidade de contar com Miguel Urban e Teresa Moure para as palestras de Bolonha.

- Semana da Educaçom Crítica comenta o seu interesse polo Seminário AGAL que artelham Ciências da comunicaçom. Planteja-se a possibilidade de rotar o Seminário por outras Faculdades.

-Ciências da Comunicaçom desculpa-se pola súa ausência na anterior comissom de documentário e convoca umha o vindouro 21 de março às 20.30 na Casa Encantada.



A vindoura Coordenadora de Assembleias fica convocada para o dia 22 de março, na Faculdade de Ciências Políticas às 14.30. A Mesa encarregada de moderar e levantar acta fica composta por Físicas (Rute) e Farmácia (Carlos).

Sem comentários: