quinta-feira, 24 de maio de 2007

Acta 18 (24-05-2007)

Acta da XVIII Juntança da Coordenadora
(24-05-2007)

Assistem:
-Assembleia Mista (Farmácia, Filologia, Trabalho Social)
-Física
-CC.da Educaçom/Educaçom Crítica
-História
-Direito
-Filosofia
-Óptica e Optometria
-CC.Comunicaçom

Ler mais...

1.Rolda de Faculdades

-Óptica

Continuam com o trabalho de limpeza da propaganda comercial dos painéis e cortiças da Faculdade.

Preparam umha palestra sobre Bolonha para o dia 6 de Junho aproximadamente.

-Física

Estivérom debatendo sobre a suspensom das eleiçons às Juntas de Faculdade.

Realizam umha crítica (reiterada) à excessiva espontaneidade com que decorrem as acçons convocadas pola Coordenadora. Seguindo esta crítica, postulam que um Grupo de Trabalho fique encarregado em cada ocasiom de determinar umha linha de percurso das marchas e trabalhar para evitar improvisaçons e desordens várias que transmitem umha imagem péssima dos protestos.

O devandito Grupo de Trabalho é unanimemente aceite e valorizado como um marco de funcionamento, polo qual nom se reconhece como proposta, e portanto nom cumpre baixar às Assembleias.

-CC.Educaçom

Concordam com a exposiçom de Física sobre o caos nas marchas.

Projectam pôr em funcionamento umha Comissom da sua Assembleia encarregada da formaçom contra o Processo de Bolonha. Esperam garanti-la para o curso que vem.

No mês de Junho, é previsível que realizem umha mesa-redonda sobre Escolas Livres.

Durante a semana que vem será exposta umha compilaçom de imagens e informaçom sobre a Semana da Educaçom Crítica deste ano. Em concreto, na quinta-feira às 12h haverá umha sessom de "petiscos críticos". Convida-se a participar.

Esta semana expugérom umha colecçom de imagens dum autor galego sobre as mobilizaçons antiglobalizaçom na Copenhaga. Lembra-se às demais Assembleias que qualquer umha das exposiçons pode ser solicitada e levada a outros centros.

-Filosofia

Concordam com a exposiçom de Física sobre o caos nas marchas.

Hoje 24 era apresentada na sua Faculdade um livro do professor Bermejo sobre a mercantilizaçom do ensino.

-Assembleia Mista

Nom se reuniu

-CC.Comunicaçom

Nada que destacar

-História

Nada que destacar

-Direito

Apresentou-se instáncia às Juntas de Faculdade, a través do Decanato, solicitando a abertura e livre utilizaçom do Local de Alunos e Alunas.



2.Votaçom das propostas feitas

-Vídeo

Sai aprovado sem votos em contra. Física aprecia porém duas emendas, que deverám ser comentadas em pessoa às pessoas que figérom o vídeo.

Também Filosofia fai umha apreciaçom.

-Texto

Nengumha Assembleia tem nada concreto que expor sobre o texto. Direito, porém, fai umha consideraçom, e é que para facilitar a redacçom dum "manifesto" da Coordenadora contra Bolonha, cumpriria encarregá-lo a um grupo de pessoas que elaborassem umha proposta aceitável em termos literários em geral e no seu conteúdo. Várias pessoas amossam-se dispostas a fazê-lo, empregando de rascunho o texto apresentado por Farmácia. Nom se considera urgente, polo qual espera-se poder defini-lo para o ano que vem.

-Convocatória de Assembleia Geral

Com 4 votos a favor sobre 7, sai aprovada a celebraçom. Espera ser convocada a começos do ano próximo e aproveitar a sua celebraçom para difundir a existência da Coordenadora e juntarmo-nos todos e todas @s que estivemos trabalhando neste curso.

3.Novas propostas

Há prevista umha derradeira acçom coordenada.

4.Vários

O dia 1 de Junho às 9h45, um estudante que participa na Coordenadora será julgado em Compostela acusado de realizar umha pintada-mural contra Bolonha. Menciona-se a título individual por se alguém puder e quiger assistir à concentraçom de apoio.

Denuncia-se a manipulaçom mediática da manifestaçom decorrida em 23 de Maio. Os meios de informaçom, que quase nom se figérom eco das nossas actividades ao longo do curso, publicitam maciçamente e com mentiras umha acçom paralela ao desenvolvimento da manifestaçom.

Denuncia-se a inédita suspensom das eleiçons às Juntas de Faculdade e a falta de informaçom ao respeito.

O googlegroups leva todo o curso funcionando mal e dando problemas. Embora umha companheira assegura poder amanhar o problema, solicita-se às Assembleias, para que nom continuem falhando os correios, que aponte os endereços de cada umha das outras (ver no web da Coordenadora) e faga um grupo ao qual enviar.

A priori, a vindoura será a derradeira Juntança da Coordenadora do presente curso. Nela espera-se alcançar um grupo para preparar o texto durante o verao e mais um outro para encarregar-se de ir perfilando a Assembleia Geral.

A vindoura Juntança da Coordenadora de Assembleias de estudantes da USC será o dia 7 de Junho, quinta-feira, às 14,30 da tarde, em Filosofia.

Sem comentários: