quinta-feira, 24 de maio de 2007

Intoxicaçom mediática no 23-M

Os meios de comunicaçom ao serviço do sistema capitalista espanhol e vanguarda na manipulaçom informativa dedicárom várias alíneas no dia de hoje à Jornada de Luita em que se assinalárom os verdadeiros culpáveis e promotores do EEES na Galiza, o Banco Santander e o PSOE.

Perante a intoxicaçom e a falseaçom do que aconteceu queremos declarar que a mobilizaçom e toda a agitaçom, actividades, etc. que a Coordenadora de assembleias tem feito durante todo o ano foi ignorada polos meios de comunicaçom e usam a nossa entrada na sede do PSOE como notícia relevante quando o importante é que está aberto um processo de mercantilizaçom do ensino, do qual somos @s principais afectad@s, e ninguém em nengum momento ouviu a nossa voz nem nos perguntou a nossa opiniom.

Os meios de comunicaçom burgueses tentam criminalizar todo o movimento assemblear estudantil deixando-nos como "violent@s que arrasam umha sede eleitoral" e afirmando que as assembleias estám vinculadas a "alguns grupos de estudantes independentistas". A Coordenadora e as assembleias som órgaos plurais em que o nexo é a luita contra Bolonha e a mercantilizaçom do ensino universitário. Nelas convivemos pessoas de muitas sensibilidades políticas, do anarquismo ao comunismo e independentismo, ou sem identificaçom directa com umha determinada ideologia. Tentar, por parte dos meios de comunicaçom, vincular directamente todo o trabalho que se está a realizar com o independentismo galego é mais umha estratégia para desacreditar e criminalizar publicamente um movimento verdadeiramente democrático e rico em pluralidade.

A criminalizaçom da mocidade e, por extensom, do estudantado é umha campanha que os mass-média começárom há meses. O despertar da alienaçom a que nos tenhem submetid@s é um dos maiores "pecados" que podemos cometer. Fica aqui reiterada a nossa vontade de continuar a luitar contra Bolonha e por um ensino digno na nossa universidade. Nom calaremos nem deixaremos de assinalar os culpáveis da venda do ensino público ao melhor postor.

LA VOZ DE GALICIA, EL CORREO GALLEGO, CÚMPLICES DO CAPITAL!
NOM AO PROCESSO DE BOLONHA!

Galiza, 24 de Maio de 2007

Notícias publicadas em La Voz de Galicia e El Correo Gallego. O acto completo foi publicado em Galicia Hoxe.

Sem comentários: