quarta-feira, 21 de março de 2007

Nova acçom da Coordenadora

Hoje, a Coordenadora realizou umha nova saída à rua para denunciar a implantaçom do Processo mercantilizador nas nossas Universidades.

Com atraso face ao habitual noutros tempos, e por enquanto mobilizando menos estudantes. Mas semelha que algumha cousa começa a rebolir na USC. Na manhá de hoje, ao redor de meio centenar de estudantes concentrárom-se diante do Auditório da Galiza. A finalidade era protestar contra a implantaçom do Processo de Bolonha nas universidades galegas. Às 13:30 horas, hora do começo, várias pessoas tentárom com a ajuda dumha escada colar umha faixa sobre o tecto do Auditório, mas a apariçom da polícia espanhola frustrou a tentativa.
Ler mais...



Porém, e apesar da presença do corpo repressor, o protesto continuou com cortes de trânsito e o deslocamento da manifestaçom polas ruas do Câmpus Norte. Ao chegar à entrada da faculdade de Jornalismo, as manifestantes entrárom na faculdade com as faixas e megafone sem se produzirem incidentes, isto repetiu-se depois na Residência universitária Burgo das Naçons, na Faculdade de Económicas e finalmente na de Magistério, sempre pola estrada, para dar por finalizado o acto.

As manifestantes anunciam posteriores mobilizaçons, em concreto o dia 28 de Março na praça de Maçarelos às 13:30 horas. A finalidade destas concentraçons inclui a luita contra a desinformaçom, arma principal da USC e do Ministério da Educaçom para calmar os ânimos do movimento, principal causante da desmobilizaçom contra este processo privatizador.

Sem comentários: