domingo, 22 de abril de 2007

Actividades da Assembleia de Ciência da Comunicaçom para esta semana

As companheiras da Assembleia de Ciência da Comunicaçom informam-nos das actividades que tenhem organizadas para esta semana que entra:

>>EXPOSIÇOM SOBRE O EEES: Durante a vindoura semana poderás infomar-te sobre o processo de Bolonha nos dous painéis informativos que se situam diante da biblioteca da faculdade de Ciência da Comunicaçom. Posteriormente, estes painéis moverám-se por todas as faculdades que o desejarem até final deste ano lectivo.


>>PALESTRA SOBRE O EEES: Esta Terça-feira (martes) 24, às 10h30 celebrará-se umha palestra informativa sobre o Processo de Bolonha no Auditório da faculdade de Ciência da Comunicaçom. Ao acto assistirá Enrique Castelló, como representante do decanato, e o professor Manuel Outeriño. A assembleia de Ciência da Comunicaçom espera a confirmaçom da assistência dumha pessoa da Vice-reitoria de Assuntos Exteriores da USC. A duraçom máxima será dumha hora e meia. Começará com a exposiçom de cada umha das conferenciantes, na qual também participará a Assembleia. A continuaçom iniciarám-se uns turnos de questons em que intervirá o alunado presente no acto.

Sem comentários: