quinta-feira, 7 de junho de 2007

Acta última reuniom da coordenadora no curso 2006/07 - 7 de junho de 2007

Assistem as assembleias de:
- Direito
- Óptica
- História
- Filosofia
- Ciência da Comunicaçom
- Assembleia Mista (Farmácia + Trabalho Social + Filologia)
- Educaçom Crítica (chega tarde)

Ler a acta...

1. Rolda de faculdades:

>>Direito: nom se reuniu.

>>Óptica: falarom com as representantes de alunas, e vam fazer um texto reivindicativo para que estas lho passem à decana (que se nega a reunir-se com a assembleia). No texto incidirám nos seguintes pontos: que nom entre o jornal "Gaceta Universitaria" na faculdade, que nom se lhes permita a empresas privadas usar o taboleiro destinado à comunicaçom da faculdade, que nom se lhes deixe novamente às empresas privadas ponher postos de informaçom na faculdade (como já tem acontecido), que a biblioteca de alunas permita a recolhida de livros mais tarde das 18:00 (hora à que actualmente se deixa de ofrecer este serviço), e que lhes permitam usar o local de alunas. Planejavam fazer também umha palestra, que ficou adiada.

>>História: Editárom mais panfletos de apresentaçom da assembleia e os repartírom. Tiverom já a sua última reuniom até o ano que vem.

>>Filosofia: nom se reunirom. Comentam a falta de gente na acçom da semana passada. Figérom umha reclamaçom na reitoria e uns cartaces para denunciar a farsa das eleiçons, que a reitoria, em reuniom com "associaçons estudantís" decide adiar até o ano que vem.

>>Ciência da Comunicaçom: as palestras que estavam organizando (sobre contrainformaçom, rádios livres, e outras) decidírom adia-las até o ano que vem por falta de tempo nas datas dos exames.

>>Assembleia mista: reuniu-se com a ausência de Filologia, e tem umha proposta.

2. Propostas a aprovar:

- Grupo de trabalho para preparar a assembleia geral: a gente da Assembleia da Educaçom Crítica tem um grupo de trabalho que estivo trabalhando esse tema. Comentam que em caso de reunir-se, mandarám a convocatória às assembleias para elaborar umha proposta de orde do dia com os temas a debater, material publicitário, lugar, e data, para a assembleia geral.

- Grupo de trabalho do texto contra a mercantilizaçom: reunira-se no verao para faze-lo a partires do rascunho já enviado pola listagem e ter umha proposta feita a começos do curso que vem.

- Lista de correio: vai mal. Leva tudo o ano indo mal. Proposta de direito para soluciona-lo: comunicar-nos escrevendo a todos os correios de todas as assembleias.

3. Propostas novas:

- Proposta da assembleia mista: propom-se ponher umha mesa na matriculaçom das alunas de primeiro para amosar o trabalho feito polas assembleias e a coordenadora e informar sobre o processo de Bolonha e a mercantilizaçom do ensino. Poriam-se panfletos, cartaces e o video num PC portátil de ser possível. Como é a última coordenadora do ano, nom se pode baixar às assembleias e voltar a vota-lo, logo o que se propom desde a gente presente na coordenadora é comenta-lo por mail e cada umha na sua assembleia, e se nom há oposiçom tirar para adiante com a proposta, já que nom se considera que ninguém se vaia a oponher, dado o carácter da proposta, meramente publicitário. Aliás, comenta-se também que a gente que estea disposta a somar-se à acçom, se mantenha em contacto por correio electrónico. Se alguém se quere somar:

4. Rolda das faculdades que seguirám o ano que vem:

Das presentes, tam só amosam a certeça da sua desapariçom a assembleia de farmácia (durante o 1º cuatrimestre), pois das duas pessoas que participavam na assembleia, a que fica nom está disposta a asumir responsabilidades. Destacar que em Filosofia marcharám 4 pessoas que se atopavam aquí com umha bolsa Séneca, e que Direito comenta que nos primeiros dias de curso planejam fazer abundantes repartos de panfletos e algumha palestra, actividades especialmente dirigidas à gente que entra em primeiro. Instam a todas as assembleias a faze-lo.
Aliás, a Assembleia da Educaçom Crítica, ante a marcha dalgumhas das suas membras o ano que vem, vam escrever todo o que figérom e documentar os debates que tivérom com a fim de que nom se repitam o ano que vem.
Recalca-se a importância de fazer actos ao princípio do curso que vem.


Comenta-se que hoje (7 de junho) há umha manifestaçom contra a reuniom do G8 em Rostock (Alemanha) (bom, a mani é aquí, na praça de vigo às 21:30).


Estabelece-se a primeira reuniom do curso que vem: 10 de outubro, às 14:30 em Filosofia.

1 comentário:

Anónimo disse...

A começar com força para o vindouro curso! Há que seguir a luitar!

Ánimos a tod@s e sorte com os exames!!